Translate

tisdag 17 december 2013

Kylarens sidoplåtar färdiga

Så var vänster sida klar också. Det blev riktigt Frua-stuk på dom.

Bara att svetsa fast. Men jag ska dubbelkolla med motorhuven först så det är lagom stor frigång.

Vid provmontering vänster sida insåg jag att tidigare plåtslagare hade kapat av en liten kil av högerkanten på vänster sidoplåt. Oklart varför. Där var jag tvungen att lägga i plåt, samt justera min överdel motsvarande. Hade väl täckts av kylaren när den är monterad, men...ja ni förstår.















Ytterligare en post att bocka av. Det går framåt, men frågan är om jag hinner klart med hela listan innan Nyår.....när resten av världen känner stress inför Jul...känner jag viss stress med X3.

Julklappar?  ..det är klart sedan länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar