Translate

torsdag 28 januari 2016

Hurra!

Jag har hittat kopplingsdamask, dessutom NOS i perfekt skick. 661790.

Jag vet att jag är rätt vass på att hitta NOS, men idag har jag nästan överträffat mig själv tror jag.

Alla sa att dessa inte går att få tag på. Men det visade sig inte stämma riktigt som tur var.

Faktum är att jag hittade en extra som jag lagt ut på Tradera. Alla som sa att den inte går att få tag på måste ju få en chans..

:-)

Det ska vara någon form av fjädertråd i tillägg inuti som håller den kvar på plats. Tråden/fjädern heter 661791. Det saknas fortfarande, men det borde man kunna böja till.  Om någon har kvar den tråden skulle jag vara hjälpt av en bild.

2 kommentarer:

  1. Jag har metallspiralen, hur kontaktar jag dig med bild?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mejla på
      mark.bergfors"kanelsnurra"hotmail.se
      Lite krypterad, men du hajar nog😄

      Radera