Translate

tisdag 18 november 2014

Jag blir så trött....

I helgen måste månen legat i fel fas eller nåt liknande. Känns spontant som allt gick illa. Kanske var det P1800 kompisarna i torsdags som släppte in nån ond ande i garaget :-)  ...eller garagestädningen jag gjorde kanske inte var helt feng shui?

Dörrgångjärnsgeometrin strular, jag har sönder gängorna på bakluckelåset och som om inte det var nog så slängde jag i en detalj från vänster hissmekanism i Strip-all badet i söndags kväll - ett litet löphjul i gjuten aluminium satt på som jag missade.

Ja, det var ju bara pulver kvar igår när jag tog upp det....











Som om jag inte har nog med detaljer att tillverka!

2 kommentarer:

  1. Låter som att det är som värst nu, kan bara bli bättre! Vill du svarva nytt hjul så har jag svarv....
    /Janne

    SvaraRadera
  2. Många löphjul är av plast men det är senare bilar. De verkar hålla längre än aluminium och finns i Opel, Fiat o.s.v. MVH///C311/Thomas

    SvaraRadera