Translate

lördag 4 maj 2013

Yes !!

Jag nämnde tidigare att Micke hittat en växelspak med kulled på ebay i onsdags. Jag har lagt bud på den via Jonas kompis Chris i USA.  Den är till en Mercedes Pagoda SL. Jag tror att både spak och kulled med fäste går att använda efter mindre modifiering.

Idag var jag och Micke på Aros-marknaden i Västerås. Vad tror ni händer? -Jo, Micke hittar en likadan spak med kulled.
Prisnivån är typ två glassar. Han som säljer vet inte vad det är för något!

Helt klart dagens fynd!

- Micke, jag bjuder på Fin-öl vid första bästa tillfälle!




 Om jag kapar ner fästplattan där jag ritat med spritpenna blir den nästan identisk med den som sitter på X2.



Fast nu är ju risken att jag får en till från USA...

Men då kanske jag kan göra någon ägare till Mercedes 230SL glad!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar