Translate

söndag 8 november 2015

Såja...nu börjar det ordna upp sig!


Fyra liter epoxigrund senare.. 

Det är ju något helt överjävligt vilken åtgång det är på färg i alla skrymslen!

Men ljusgult och fint blir det. 

Min utsugsfläkt är helt fantastisk, ingen dimma alls i garaget....men nu är grannens granar närmast tomtgränsen ljusgula..

Men ..vafan...det är ju höst och då ska det vara lite gult och rött eller hur?

...fast jag tror att jag dessvärre skrämde livet ur grannens treåriga dotter när jag gick till garaget i min spökdräkt....förlåt!




6 kommentarer:

  1. Grattisl! Bra jobbat Mark! Ytterligare en milstolpe klar på X3.//Richard

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Vilken Epoxigrund valde du?

    SvaraRadera
  3. Åhhhh va fint, mycket bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt bra ut! Fint jobbat!
    Vad har du för arrangemang med fläktar Och dylikt?

    SvaraRadera
  5. Inget avancerat alls, jag har ett vanligt tilluftsdon nere vid golvet vid garageporten 125mm och en rejäl 220v fläkt som suger ut på andra kortsidan, monterad på utsidan av garageväggen i egen låda. Utsuget/röret är ca 200mm och själva fläktbladen snarare 400mm...minns ej effekt, men den är kraftig. Normalt sett kopplat till blästerskåpet, men vid lackering låter jag den suga ut direkt utan att gå via skåpet. Jag borde ha kraftigare tilluftsdon när jag kör fläkten, för man få knappt upp gångdörren när fläkten snurrar...vid varm väderlek brukar dörren vara på glänt när jag blästrar

    SvaraRadera