Translate

söndag 31 maj 2015

SVIS i regn

Av den sämsta Majmånaden i mannaminne så väljer SVIS ut den sämsta dagen för träff!

Tack, Ingolf!
Jag åkte INTE P1800 dit, men det gjorde kompisen och bloggföljaren Ingolf från Finland.



...och inte nog med det!


Han tyckte att jag förtjänade ett sexpack finsk rusdryck av fin sort för mitt slit med X3.



Som vanligt blev det ett par fynd av delar också. Av det mer udda slaget var NOS bakaxelstomme till ENV-axel av exakt samma utförande som X3...!

Undanstoppad högst upp i pallagret på SVIS dessutom.  Skitig och med några ytrostprickar här och där. Men iallafall...NOS för tusan.

Man kan säga att det kompenserade för vädret






Min gamla stomme är ju redan blästrad och målad, men det är säkert ett halvkilo stål som rostat bort. Den är allt annat än jämn i ytan.

Byta ut den mot en NOS har jag inget emot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar