Translate

måndag 11 maj 2015

Imponerande besöksgrupp

Missade ett par bilder från Hollandsresan.  Jag bloggade ju från telefonen, men detta plåtade frun med sin.


På D&K Automotive Glass möts man av den här besöksgruppen innanför entrén.







Jag kände direkt igen ursprunget och mitt förtroende steg avsevärt för företaget.




Någon mer som känner igen ursprunget?

När jag började diskutera med frun om att vårt vardagsrum kanske borde uppgraderas så tittade hon så där konstigt på mig igen........Borde inte nya idéer istället uppmuntras och premieras på något sätt?









Fler bra skyltar från Holland!!

...måste ju spontant betyda att man inte får fisa på den här platsen...eller hur?  Sannolikt för att det är tilluft till fastigheten strax ovanför skylten och att dom därmed inte vill få in dålig lukt...

5 kommentarer:

  1. Amazon 1965-1969 om det inte var så att Holländska bilar lev utan nackskydd 1970.
    Översättning stämmer säkert....

    SvaraRadera
  2. Det var snygga fåtöljer! Jag vet inte om det blir lika bra och ta in P1800´s baksätespuffar och lägga framför brasan...
    Men vad är det för ruta i bordet? Bakrutan till Amazon kombin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag frågade Bart om bordets glas hade Volvo-ursprung och han trodde det, men kunde inte minnas vilken modell. Han sa att det var en rak kopia av en framruta som skulle böjas för bilmodellen. Kanske är det en Amazon framruta?

      Radera
  3. Armstöden har nästan formen av en Amazongrill-halva.

    //Per

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jäklar...du ar rätt. Undrar om det är en slump eller med avsikt?

      Radera