Translate

måndag 11 augusti 2014

P1800 roadtrip

Noll garagetimmar i helgen, men väl så många P1800 timmar. Jag kan summera 105mil bakom ratten på min -61.






Först en tur i fredags ned till Jönköping och veteranmarknaden på Elmiafältet. E4 södergående längs Vättern är fantastiskt vackert.













Marknaden tjuvstartar redan på fredagskvällen.

Det blev naturligtvis en del fynd.
Till X3 renoveringen hittade jag bland annat en NOS Hella strålkastarinsats, en innebelysningsarmatur och några andra smågrejer. Jag köpte nya svetstänger lagom till att mina plåtjobb är klara, moget eller hur? 4st Facom T5..dom verkade riktigt trevliga.

Sen bar det av till kompisen Hans i Sävsjö för garagebesök och bilsnack ett par timmar. Mycket trevligt.

Sedan färd genom ett somrigt Småland mot Borgholm och resten av familjen.

I den täta semestertrafiken hem till Stockholm på söndagen slutade jag räkna "tummen upp" nånstans vid tio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar