Translate

torsdag 22 oktober 2015

Men..

..du sa ju att det var färdigtennat!! mmmm , tjena

Det är bara att erkänna - jag tennspacklade igår kväll...

Likt en missbrukare smyger jag ner i garaget där jag gömt undan en tennstav....fast jag sagt till Micke att jag har använt upp alla. Hm.. lögner och förnekelser...

Jag plockar fram utrustningen..tänder på och börjar med mitt smutsiga värv...

Ni kompisar som var förbi garaget i tisdags hade det nog på känn att jag skulle falla tillbaka i detta!

Jag påpekade säkert fem gånger att det fanns en diff i springan mot framskärm på 1-1,5mm...

ALLA hörde det!

Hur ska detta sluta?






Vad var det Claes Johansson skrev i Klassiker när han bytt bort sin första totalrasade Fiat Multipla mot en likadan...

Baxa in psykologerna!










3 kommentarer:

  1. Bra Mark, bästa sättet är att angripa kärnan till symptomen.
    I detta fall är det nog större risk för vitrockar om du låter bli och sen lägger år på att grubbla över alla småskavanker, som du visste om, men inte gjorde något åt...

    SvaraRadera
  2. Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den. MVH/C311///Thomas

    SvaraRadera
  3. Jag kommer aldrig bli klar med mitt tennande...

    SvaraRadera