Translate

tisdag 25 juni 2013

Byteshandel med Projekt Elof

I helgen hälsade jag på hos min Blogg-kompis Projekt Elof

Vi pratade P1800 och bytte lite grejer. Mycket trevligt!

Visst borde han beställa tid för besiktning!  66an är ju nästan klar. Det blir riktigt fint. Det var kul att se projektet på riktigt.
Som stockholmare blir man också riktigt imponerad av garaget! I storstan får man ju inte bygga som man vill...

Besöket resulterade i att jag nu har en komplett uppsättning i princip okörda Trelleborg SafeStar däck till X3an. Även en Sankey plåtfälg med rätt årtal /57 fanns i gömmorna. Men fälgar med /57 märkning behöver jag fler av. Hör av er om ni har någon liggande.

Jag hade med mig ett stötfångarhörn som passade som handsken på Projekt Elof.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar