Translate

torsdag 18 augusti 2016

Garagestädning

Jag känner att jag måste ta en paus med spackel och slipning. Åtminstone en månad annars är risken att jag tröttnar och tappar fart.

Jag har en hel del kringutrusning som måste fixas och det kan vara uppfriskande att sticka emellan med sånt.

Det finns en ganska lång lista av olika jobb som kan vara lämpliga att starta upp


  • Göra klart tankluckan
  • Montera dörrsidor och armstöd för att kunna göra klart stommen till instrumentbräda...som skall passa ihop i ytterkanterna
  • Passa in främre stötfångarhörnen och modifiera fästen för dessa
  • Piska på Stefan så han gör klart växelspaken
  • Bjuda in Peter glasmästare för att klargöra hur vi monterar framrutan
  • Göra en profilmall av framrutan - ...om nåt skulle hända!
...bland annat. Det finns naturligtvis ännu mer att ta tag i, men det viktigaste är att projektet rör sig framåt.

Så jag städade garaget igår kväll. Det blev till och med svabbat!  Det är första gången måste jag erkänna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar