Translate

fredag 5 september 2014

Piece of cake!

Det där med avlastning gick ju plätt-lätt!!  Motorkranen lyfte ju betydligt högre än jag trodde. Jag tänker inte visa med armen hur högt...med tanke på att maskinen är tysk kan det lätt feltolkas av någon..

Sen var ju kompisen Anders med och hjälpte till och då går allt fantastiskt bra. - Tack, Anders!!
















Kan man se mer nöjd ut...?  ..tveksamt








Med hjul monterade så rullade vi ned den till garaget. Vi drog en tamp runt dragkroken på Golfen som "broms" eftersom det är nedförsbacke till garaget.




3 kommentarer:

  1. Vad månde det bli för intressanta saker tillverkade med Mr Eckold?

    SvaraRadera
  2. Det är krymp- och sträckverktyg till den. Det första jag ska ge mig på är fortsättningen på vänster sidas armstöd i aluminium

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är lillen Walter Eckold 309 piccolo till salu? Om "ja" skicka mig mejl på tipsandtriks@gmail.com. Intresserad av att köpa.

      Vänligen
      Mike

      Radera