Translate

måndag 8 september 2014

Lås och handtag till bagageluckan

Nu har jag skickat iväg en betalning till Italien. Närmare bestämt till Autoricambi d´Epoca som betalning för lås med handtag till bakluckan.

Det inringade på bilden. Det skiljer 1mm i diameter jämfört med hålet i gamla bakluckan. Jag kan leva med den avvikelsen :-)

...men det lär ju ta en god stund innan det anländer. Ju närmare medelhavet- desto långsammare...men jag kanske bara har fördomar?  Vi får se!

Jag ska ju ner en tripp till Milano snart, men det var 28 mil enkel resa till butiken och det blir för långt för ett litet handtag.

2 kommentarer:

  1. Det går ganska snabbt. MVH///Thomas/C311

    SvaraRadera
  2. Det låter ju bra!

    Så fort jag har låset hemma kan jag svetsa i en liten rund hylsa och fästklackar för låset på undersidan av nya bakluckan. Ganska litet jobb, men det tar väl ett par timmar i anspråk som vanligt.

    SvaraRadera