Translate

onsdag 14 september 2016

Det går segt

När jag nu planerat in att vara lite mer i garaget och få X3 projektet framåt med fast hand så kommer ett lass fyllnadsjord hem. Bara sådär....tror det var minst 5 veckor sedan jag hintade kompisens-kompis om att det behövdes...Det är nämligen lite förskönande projekt på G utanför garagets sfär.

Eftersom det är bilträff på Wenngarn på söndag och jorden ligger utanför garaget med min 61a så måste jag prioritera att skyffla jord och köra skottkärra - annars blir det ingen bilträff.


Puh !

Men eftersom hårt arbete kräver vila så smet jag in lite till X3 också. Herr rundnos ligger med buken i vädret på operationsbordet.

Så för att skaffa lite inspiration så grovriktade jag skadan på honom innan jag gav mig i kast med X3s tanklucka.

Jag skar till ett stöd i tunn kartong som jag svepte runt högra sidan av luckan innan jag spacklade. På så sätt fick jag en kant att spackla mot. Lite slipning på det där och kanske 1-2 finspacklingar till så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar