Translate

måndag 17 mars 2014

Nödläge

....eller jag vet inte om det är ett direkt nödläge, men just nu är jag i Danmark och jobbar hela tiden och det går ut rejält över garagetimmarna. Dom är kort sagt obefintliga just nu.

Sen när man väl får en stund över så ska det ju tennspacklas i Katrineholm.....!!  He-he

Det får bli lite gammal skåpmat eftersom jag känner viss press att publicera nåt..

Osäker på om jag visat dessa. Det är de första bilderna på X3 när den hamnat hos plåtslagare nummer två i Hjo-trakten. Ni vet han som jag haft en del synpunkter på ...minst sagt.

Bilderna är tagna tidigt 1990 tal och X3 har något år tidigare fått främre bottenplattan utbytt av Plåtslagare nummer ett i Göteborg.










4 kommentarer:

  1. Oj...Kul med lite historik, men oj vad murket.

    SvaraRadera
  2. Oj oj...vilken skillnad mot nu. Stort tack för kursen, nu är man redo att försöka själv. // Lennart

    SvaraRadera
  3. Inte utan att jag får en släng av dåligt samvete när jag tagit din garagetid.
    Men ett stort tack för att du visade oss hemligheten med tennspackling. Nu är jag igång../Richard

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt, Richard ;-)
      Jag skojar lite. Det var riktigt trevligt att lära ut tennspacklingens ädla konst.

      Radera