Translate

tisdag 5 april 2016

Kanske dags för en uppdatering


Ja, det är hög tid, tänker ni säkert. Men faktum är att ibland räcker inte ens tiden till för mig.

Jag har helt enkelt prioriterat lite skidåkning påskveckan och det går ju definitivt ut över garagetimmar.

Faktum är att det blir ännu mer skidåkning senare i denna vecka. Mannen med dyraste reservhjulet hänger med. Ni som är insatta vet vem jag menar ;-)



Jag har i mellantiden åtminstone kragat vakuumrör till fördelaren och handlat lite slangar och kopparbrickor till broms och koppling.


Man får vara nöjd med det lilla som händer.

Sen står två båtar på kö att iordningsställas inför säsongen....

April och speciellt Maj är verkligen en period på året som är tajt att få ihop med alla aktiviteter.

Båtar, entusiastbilar, utemöbler, veteranmarknader, däckbyten ska fixas...

Ska man dessutom hinna ha lite trevligt mellan varven blir det minst sagt körigt.

Apropå trevligt, så är jag inbjuden av AHK i Stockholm att hålla ett föredrag om renoveringen den 18 April i klubblokalen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar