Translate

onsdag 20 april 2016

Framvagnen

Mitt i allt båtrustande så fick jag lite abstinens.

Jag var bara tvungen att pyssla lite med X3.

Eftersom framvagnen ska monteras har jag plockat fram alla delar i inventeringssyfte.

Ni vet hur det brukar vara - man tror att allt finns - men sen visar det sig att flera småprylar saknas!

Sen har jag en del dubbletter och måste välja vilken detalj som ska användas.


Det finns "hög" och "låg" konsol för genomslagsgummi.

Visst är det den låga som gäller för en vanlig Amazon 1957-1958?

Jag måste dubbelkolla vad X2 har för variant monterad...







2 kommentarer:

  1. Det är den lägre konsolen för Amazon 57-58. Nu måste jag bara dubbelkolla att prototypen har samma modell monterad från början

    SvaraRadera
  2. På bild från Frua i Turin ser man att åtminstone P958-X1 har den lägre konsolen. Dvs Amazonens ursprungliga

    SvaraRadera