Translate

torsdag 24 januari 2013

Garagekompisar

Jag har glömt att presentera några av mina garagekompisar. Dom är riktigt bra att ha till hjälp i olika situationer. I vissa fall fullständigt oumbärliga.

Dels är det en stor och bullrig kille om håller till strax till höger vid garageporten. Han är dessutom lite småtorr, för han dammar rätt ordentligt. Min kompis Micke renoverar ju en 1800E och har lärt känna honom rätt bra också....nästan lite för bra. Jag har sett hur Micke vid ett flertal tillfällen varit riktigt närgången...

Sonen som är 14 hade läxa häromdagen som handlade om sexuell läggning. Som den pedagog man är, så tog jag upp exemplet med Micke och ..ja..den här kompisen i garaget. Men sonen slog ifrån sig och hävdade att det där bara var ett utslag av fetishism. Åfan, tänkte jag. Han är klok också..måste vara efter mamma.
Den stora bullriga killen i garaget
 Sen finns det två tvillingar som hela tiden bråkar. Man får hålla isär dom för garagefridens skull. Dom vill liksom dra åt olika håll hela tiden. ...och det är kanske det som är grejen?
Mr Shrink & Mr Stretch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar