Translate

onsdag 29 juni 2016

Mer spackelbilder

Nu laddar jag på med lite fler tråkiga spacklingsbilder!


Nu undrar ni säkert om det är gamla bilder.....

-Skrev han inte att han var klar med bakluckan..?

Jo..men jag gjorde en sista finspackling till.

Man är där och sveper med bomullshandskar och börjar fundera...är det kanske möjligen liiiite ojämt där till vänster?   Hm...kanske...jo

Evighetsjobb. Man kan hålla på helt absurt länge.

Skulle jag ta typ 300kr i timmen för detta förarbete skulle det redan nu vara uppe i 5000kr för två dörrar och en baklucka.

Är någon intresserad av att köpa pulveriserat spackel i lösvikt?  10kr hektot

Man kan dekorera saker, kanske baka tigerkaka..skapa dimma vid filminspelning. Det finns massor av användningsområden!

-Nej, Richard, jag kommer inte att ha en tävling om hur mycket spackelpulver jag sopat upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar