![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuc58URwBLjyJ1mXgyBsUPF5My4_2cPD4Gj8CpPAUkzJHoHYBN0Rs8F-B0bc9aAHePtz-3labXT2_-J8fbYxT4tYiuy7AuqJppd3L1tvMbis2KalExeN72Zvtg0HqlW_iUApbr5g-EO7g/s320/tr%25C3%25B6.jpeg)
Nu gäller det bara att ordna bockning av densamma. Egentligen ville jag ha 0,8, men det hade inte fungerat att gravera i så tunn plåt.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIOMIoHjKhoQhwfi7gMlUOfbANcFfEofKSq8Td6WiRomjeDfJzw4YZRSN49e5sCN-BWSqrZtHhmcEavu_npK0h6QVVhcmGJU1AkLB7MuTlIv8KTZFd9NmPXAzG3rp-2_LWsMsyq16ByM0/s320/IMG_1546.jpg)
Häng med på renoveringen av en unik Volvo! En av tre handbyggda prototyper som knackades fram av Carozzeria Pietro Frua i Turin 1958 för Volvos räkning. Den har rostat länge nog nu och förtjänar att komma ut i sin forna glans. Alla är på mig och tjatar om hur det går.... Nu kommer ni att kunna följa med på den resan. Mycket nöje!
Du kan få låna en kantvik hos mig om du vill.
SvaraRaderavad snällt, men jag har en egen. Men i det här fallet behövs en riktigt kraftfull kantvik. Det är en jäkla skillnad att vika rostfritt jmf med vanlig bilplåt
RaderaKompisen Stefan har en bjässe till kantvik och den blir utmärkt till detta
Radera