Nu tänkte jag bara göra klart skärmarnas inpassning mot karossen innan blästraren får ta över. Det är lite passbitar uppe vid A-stolpen och förlängningen mot dörrar som behövs samt en något bredare nederkant mot tröskel.
Häng med på renoveringen av en unik Volvo! En av tre handbyggda prototyper som knackades fram av Carozzeria Pietro Frua i Turin 1958 för Volvos räkning. Den har rostat länge nog nu och förtjänar att komma ut i sin forna glans. Alla är på mig och tjatar om hur det går.... Nu kommer ni att kunna följa med på den resan. Mycket nöje!
Translate
måndag 27 januari 2014
Motorhuven
Igår spenderade jag ytterligare en timme med motorhuven. Fan vet om jag inte tillbringat mer tid tillsammans med motorhuven än med min fru under hösten.....
De sista pluggsvetsarna är nu lagda runt kanten. Kanten är snyggslipad och jag har svept av alltihop med Metal Conditioner.
Nu tänkte jag bara göra klart skärmarnas inpassning mot karossen innan blästraren får ta över. Det är lite passbitar uppe vid A-stolpen och förlängningen mot dörrar som behövs samt en något bredare nederkant mot tröskel.
Nu tänkte jag bara göra klart skärmarnas inpassning mot karossen innan blästraren får ta över. Det är lite passbitar uppe vid A-stolpen och förlängningen mot dörrar som behövs samt en något bredare nederkant mot tröskel.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar