Translate

måndag 7 december 2015

Kontaktförsök med Pietro Frua

Thomas var ju inne på att jag skulle kontakta ett medium för att kunna fråga om den där 2- eller 20 märkningen.

När 20 dök upp igen på vänster sidopanel var jag tvungen att göra ett seriöst försök.....

Men jag känner ju inget medium, så jag fick testa själv.





Men trots att man lägger ner tid på att få rätt stämning för att komma i kontakt med Pietro Frua så är det tvärtyst - han svarar inte...

Nu är ju inte min italienska lika lysande som kristallkulan, men inte ens när jag läste innantill på italienska från en pastaförpackning fick jag nåt svar..

Fan också!

 ..ska man ställa in på nån slags våglängd först?

4 kommentarer:

  1. Hej, kanske betyder samma sak som i bagageutrymmet på TVR? Du behöver kanske en ouijabräda och en foliehatt för att komma vidare :) MVH/C311///Thomas

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken...vad står det i bagageutrymmet på TVR och vad betyder det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar vara en lite fräck hälsning från den som slutmonterade bilen. Det var med i ett Top Gear avsnitt när de tre skulle åka gamla engelska sportbilar. MVH/C311///Thomas

      Radera
  3. Troligen prototyp nr 20 som Frua sätter ihop detta år.

    SvaraRadera