Det enda man kan fundera lite över är att den måste tvingas upp lite vid övre hörnet mot motorhuven. Men det är väldigt marginellt.
Tror jag ska falsa lite vid plåten framför vindrutan för att minimera rörelser vid svetsningen.
Häng med på renoveringen av en unik Volvo! En av tre handbyggda prototyper som knackades fram av Carozzeria Pietro Frua i Turin 1958 för Volvos räkning. Den har rostat länge nog nu och förtjänar att komma ut i sin forna glans. Alla är på mig och tjatar om hur det går.... Nu kommer ni att kunna följa med på den resan. Mycket nöje!
Med det här tempot förstår jag att nästa objekt redan är inhandlat...snyggt! // Lennart
SvaraRaderaNja..63an är nog mest inne och vänder och blir nog till salu. Jag måste fokusera på X3
SvaraRaderaDet ser bra ut det där. /Richard
SvaraRaderaLennart, jag måste poängtera..tempot är lågt just nu! Tror jag ligger på max 7 timmar i veckan garagetid just nu. Fast jag vet ungefär var skilsmässogränsen ligger...den är högre och jag försöker undvika att närma mig den. Renovera bilar är en balansgång
SvaraRadera